Programy partnerskie dla graczy
Programy partnerskie płacą za promowanie towarów i/lub usług. Zazwyczaj jest to określony procent od sprzedaży, ale metody rozliczania mogą być różne. Programy partnerskie są podzielone na wiele kategorii, a ich ilość sprawia, że każdy znajdzie coś co będzie chciał promować i zarabiać na tym. Można wyróżnić między innymi programy partnerskie dla graczy. Z pewnością pierwszym produktem, który nasuwa się na myśl gdy mowa o graczach jest gra. Istotnie jest wiele programów partnerskich związanych z grani, która płacą jakąś prowizję od każdej sprzedanej gry. Jednak nie są to jedyne produkty, które mogą reklamować gracze.
Oprócz gry można zarabiać także na sprzedaży przedmiotów do gier, czy innych dodatków. Jest wiele gier do których można dokupić skórki, przedmioty, postacie, itp., a na figurkach z gry kończąc. Oprócz gier i wszystkiego co z nimi związane dobry program partnerski dla graczy to ten związany ze sprzętem. Karty graficzne, gamepady, konsole do gier, słuchawki, monitory, laptopy i inny sprzęt elektroniczny. Programy partnerskie jak wspomniałem zazwyczaj płacą określoną prowizję od każdej sprzedaży więc sprzedanie drogiego monitora, czy laptopa przyniesie większy jednorazowy zysk niż sprzedanie gry, ale wiadomo też, że droższy sprzęt sprzedaje się rzadziej niż ciągle wychodzące i tańsze gry. Jest jeszcze jeden program partnerski do którego mogą dołączyć gracze – program partnerski z meblami. Na początku może brzmi to dziwnie, ale graczy jest tak wielu, że są specjalne meble przygotowane z myślą o nich.
Można reklamować biurka dla graczy, czy krzesła dla graczy. Programów partnerski jest wiele i najlepiej dołączyć do takich, których tematyką jesteśmy zainteresowaniu lub pasuje do prowadzonej strony, bloga, czy kanału. Jak ktoś prowadzi blog o gotowaniu to kiepskim pomysłem jest dołączenie do programu partnerskiego związanego np. z odzieżą. Programy partnerskie dają możliwość zarobienia niemałych pieniędzy, lecz trzeba powiedzieć, że nie wystarczy dołączyć do programu partnerskiego rozesłać linki byle gdzie i czekać aż pieniądze zaczną płynąć strumieniem. Należy trochę popracować, aby cieszyć się efektami pieniężnymi lepszymi niż słabe/przeciętne. Potencjalnych kupców są miliony, ale sami nie przyjdą akurat do nas, żeby z naszego polecenia kupić dany produkt lub usługę.
Dodam też, że nie koniecznie trzeba mieć potężny blog, kanał czy rozbudowane media społecznościowe, najważniejsza jest nawet mniejsza, ale zaangażowana grupa odbiorców, która chętnie kupi produkty, albo usługi określonej kategorii.